16.8 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Moren 50 porcs en un accident d’un camió a la Tallada d’Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest matí, prop de les 6, un camió de porcs ha patit un accident al Baix Empordà, concretament entre la carretera que connectava la Tallada d’Empordà amb Tor. El vehicle transportava 210 garrins i al bolcar, 50 han mort.

Les fonts oficials encara desconeixen les causes de l’accident, però sí que han pogut confirmar que no hi ha hagut cap altre vehicle implicat, es continuarà investigant per veure què ha passat exactament.

Quan ha succeït l’accident, vuit dotacions de Bombers s’hi han desplaçat ràpidament per socórrer als animals i al conductor, advertides pel personal del Grup d’Emergències Veterinàries del Cos. Més tard s’hi han incorporat els Mossos d’Esquadra, que han ajudat a establir l’ordre i controlar la zona afectada.

Malgrat la pèrdua dels 50 porcs que no han sobreviscut a causa de l’impacte, els professionals han aconseguit treure a la majoria amb vida.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies