16.2 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Músiques Sensibles presenta el cartell de la sisena edició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Del 18 d’octubre al 23 de novembre es presenta una nova edició del festival Músiques Sensibles. Un festival que vincula cultura i música amb compromís i responsabilitat social. Un projecte pioner, innovador i únic, on la cultura i la societat esdevenen el motor principal. Un projecte on la sensibilitat és el denominador comú de tots els agents que hi intervenen. Un festival necessari i diferent per la conjunció d’artistes de gran nivell, unes entitats molt compromeses i imprescindibles, i un espai excepcional, Palau de la Música Catalana – Petit Palau.

El festival, consolidat com una de les gran cites de tardor programarà un total de 10 concerts amb les següents actuacions: Maria Arnal i Marcel Bagés (18 oct); Carmen Boza i Intana (9 nov ); Roger Mas i Joe Dolman (10 nov); Gemma Humet i Alidé Sans (16 nov): Xoel López (17 nov); El Petit de Cal Eril (21 nov) i finalment el London Community Gospel Choir (23  nov).

Les entrades ja es poden adquirir al web del festival.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Fundació Jordi Comas Matamala celebra 10 anys amb el lliurament dels Premis T de Turisme

La Fundació Jordi Comas Matamala ha celebrat el seu desè aniversari a Platja d’Aro amb el lliurament dels VIII Premis T de Turisme. Durant l'acte, els directors de la Fundació van fer un balanç de la dècada i van presentar les activitats previstes. També es va reconèixer la trajectòria de figures destacades del sector turístic de la Costa Brava.

Altres notícies