13.4 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Músiques Sensibles presenta el cartell de la sisena edició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Del 18 d’octubre al 23 de novembre es presenta una nova edició del festival Músiques Sensibles. Un festival que vincula cultura i música amb compromís i responsabilitat social. Un projecte pioner, innovador i únic, on la cultura i la societat esdevenen el motor principal. Un projecte on la sensibilitat és el denominador comú de tots els agents que hi intervenen. Un festival necessari i diferent per la conjunció d’artistes de gran nivell, unes entitats molt compromeses i imprescindibles, i un espai excepcional, Palau de la Música Catalana – Petit Palau.

El festival, consolidat com una de les gran cites de tardor programarà un total de 10 concerts amb les següents actuacions: Maria Arnal i Marcel Bagés (18 oct); Carmen Boza i Intana (9 nov ); Roger Mas i Joe Dolman (10 nov); Gemma Humet i Alidé Sans (16 nov): Xoel López (17 nov); El Petit de Cal Eril (21 nov) i finalment el London Community Gospel Choir (23  nov).

Les entrades ja es poden adquirir al web del festival.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies