16.2 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

Nick Cave anuncia un nou disc doble

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nick Cave publicarà la pròxima setmana “Ghosteen“, un nou disc doble amb el seu grup The Bad Seeds. En la seva pàgina The Red Hand Files ha donat a conèixer la notícia als seus fans, que esperaven un nou àlbum des de l’any 2016 amb “Skeleton Tree”.

“Ghosteen” constarà d’una primera part amb 8 temes, que Cave anomena “els fills“,  i d’una segona que representa “els pares” i que està formada per dues cançons extenses. Ambdues parts estan entrellaçades per una peça de “spoken word”.

A més, l’australià també ha volgut compartir el tracklist i la portada oficial de l’àlbum a The Red Hand Files, tot i que encara no hi ha cap tema disponible i els fans hauran d’esperar.

 

Tracklist LP1:

The Spinning Song
Bright Horses
Waiting For You
Night Raid
Sun Forest
Galleon Ship
Ghosteen Speaks
Leviathan

Tracklist LP2:

Ghosteen
Fireflies
Hollywood

L’entrada Nick Cave anuncia un nou disc doble ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur dona el tret de sortida a la 26a Campanya Gastronòmica del Peix de Roca

L'acte ha comptat amb la presència del cuiner del restaurant Casamar, Quim Casellas, i s'ha celebrat el segon Concurs de la Croqueta del Peix de Roca.

Altres notícies