12.6 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Nick Cave reprograma el concert de Barcelona al maig de 2021

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després veure obligats a ajornar la seva gira, Nick Cave and The Bad Seeds anuncien avui noves dates. El concert previst el dia 26 al Palau Sant Jordi de Barcelona passa a celebrar-se el 27 de maig de 2021.

Les entrades adquirides pel concert ajornat són vàlides per a aquesta nova data, de manera que no cal fer cap canvi. Així mateix, ja estan disponibles les entrades per al nou concert a través de doctormusic.com i entradas.com . El preu oscil·la entre els 48 euros i els 94 euros (despeses de distribució no incloses).

El dissetè àlbum d’estudi de Nick Cave and The Bad Seeds, Ghosteen, veia la llum a l’octubre de 2019 i ha estat rebut com el seu millor treball fins a la data. En directe, és considerada com una de les millors bandes de l’món.

L’entrada Nick Cave reprograma el concert de Barcelona al maig de 2021 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ullastret s’afegeix al Festival Ítaca amb un concert de Quimi Portet

El municipi celebrarà el seu concert el dissabte 31 de maig a la plaça Garbina on Quimi Portet presentarà el seu primer disc en directe Si plou, ho farem al Pavelló (Live in Cincinnati).

Altres notícies