13.1 C
Pals
Dissabte, 22 febrer 2025
- Publicitat -

Nits del barri del convent amb l’espectacle “Mr. Kebab” a la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nits del barri del convent amb l’espectacle “Mr. Kebab” a la Bisbal

Aquesta nit el Claustre del Convent dels Franciscans acull Juancallate que presenta “Mr Kebab”, un espectacle que barreja humor absurd, surrealisme, jocs de paraules i moltes altres coses. L’obra tindrà lloc aquesta nit a les nou i mitja i ho organitza l’Associació de Veïns i Veïnes del Barri del Convent amb la col·laboració de l’Associació Acollida i Esperança, l’Associació Gironina de Teatre i l’Ajuntament de la Bisbal.

Barraques de Palamós en motiu de la Festa Major

A partir d’aquesta nit i fins el diumenge 25, s’instal·laran les barraques a la platja gran. Els grups que hi actuaran són els participants del Gamba Rock 2017, entre els quals hi ha Litus3, Siberia, Orquestra Maribel, Festucs i Repercussió i d’altres. Començaran a les deu de la nit.

Taller de ratafia a Platja d’Aro

Dolors Freixa descubrirà els secrets de la ratafia, licor de sobretaula que no falta mai a les llars catalanes. El Centre Cívic Vicenç Bou obre les seves portes avui de sis de la tarda a nou del vespre per descobrir quines són les plantes i el procés d’elaboració de la ratafia.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Jordi Vayreda: “Els boscos que han patit sequera i les temperatures elevades fan que augmenti el risc d’incendi”

Les pluges de les últimes setmanes han ajudat a millorar el nivell dels embassaments, però la situació dels boscos continua sent preocupant. Després de més de tres anys amb precipitacions molt per sota de la mitjana, els experts alerten que els efectes de la sequera no es poden revertir en pocs mesos. "El 2024 ha estat un any més plujós, però els boscos necessiten molt més temps per recuperar-se", explica Jordi Vayreda, investigador del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF). Segons ell, "si aquest 2025 segueix plovent amb regularitat, potser començarem a veure una millora real en alguns ecosistemes".

Altres notícies