10.5 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Milloren els tancaments de l’escola Barceló i Matas

Aquests treballs estan inclosos en el Pla d’acció per a l’energia sostenible (PAES) subvencionat en part per la Diputació de Girona, al pla d’acció anys 2000-2021, dins la línia 3 d’actuacions per millorar l’eficiència energètica. I

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Aprofitant els dies de les vacances escolars de Carnestoltes, l’àrea de Serveis Municipals ha realitzat unes obres de millora a l’escola Barceló i Matas, consistents en la substitució de 19 finestres d’alumini amb vidre senzill de la planta que dóna a la façana oest, a la part de l’edifici escolar on actualment es troba l’Institut Nou Palafrugell.

Aquests treballs estan inclosos en el Pla d’acció per a l’energia sostenible (PAES) subvencionat en part per la Diputació de Girona, al pla d’acció anys 2000-2021, dins la línia 3 d’actuacions per millorar l’eficiència energètica i dóna resposta a l’avaluació energètica realitzada a l’escola, que determinava la necessitat de reduir les pèrdues tèrmiques dels tancaments del centre.

Aquesta és la cinquena fase d’un projecte que s’ha fet amb l’objectiu de substituir-ne la totalitat de les finestres d’aquest edifici de forma gradual. Les noves finestres són d’alumini amb ruptura del pont tèrmic i vidre doble amb càmera d’aire.

La inversió total executada ha estat de 23.817,07€.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies