18.2 C
Pals
Diumenge, 27 abril 2025
- Publicitat -

Optimisme per l’ocupació d’hotels i restauració a la Costa Brava aquest estiu

Falta una mica de moviment entre setmana, però els caps de setmana estan arribant gairebé al 100% d'ocupació en allotjaments i al 100% en restauració.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de més d’un any de restriccions, aquest estiu arriba amb l’esperança de recuperació econòmica, i així ho reflecteixen les reserves a hotels i restaurants de la Costa Brava i les bones expectatives de cara a l’estiu. Judit Lloberol, gerent del Grup Costa Brava Centre, que ha explicat que des de principis de juny es van activar les reserves de cara a l’estiu i fins al setembre.

Segons Lloberol, falta una mica de moviment entre setmana, però els caps de setmana estan arribant gairebé al 100% d’ocupació en allotjaments i al 100% en restauració.

En aquests moments, doncs, les reserves augmenten progressivament esperant molt bons resultats de cara a l’estiu.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Junts reacciona a les declaracions d’un regidor del govern de Sant Feliu sobre la seva feina a l’Ajuntament

Les queixes de l’oposició arriben a través de Junts per Catalunya, Guíxols des del Carrer i MEScat.

Altres notícies