12.5 C
Pals
Dissabte, 22 febrer 2025
- Publicitat -

OR canta “En Veu Baixa”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
OR canta “En Veu Baixa”

OR (o erra) és un grup mallorquí novell que avui treu el seu segon treball discogràfic, “En Veu Baixa”. Els illencs ja van debutar l’any passat amb “Carretera i manta”, un disc on ja insinuaven un pop-rock molt personal amb un regust de sal, amb aquest Ep refermen la intenció de seguir un so molt característic. OR ens presenten vuit històries però amb un mateix escenari, les illes Balears. Entre els temes trobem la col·laboració d’Els Catarres a ‘En Veu Baixa’, el single que dóna nom al disc homònim.

El concert de presentació d’En Veu Baixa serà el 13 d’abril a San Llorenç des Cardassar(Mallorca). La presentació del disc arribarà a Catalunya el 24 de maig a la Sala La Nau (Barcelona) en un concert en què també hi participarà el grup Anegats.

OR són Pau Franch (veu i guitarra), Albert Carrió (guitarra elèctrica), Manel Esquinas (guitarra elèctrica), Feliu Palma (bateria) i Toni Miquel Ruiz (violí i teclats).

L’entrada OR canta “En Veu Baixa” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Jordi Vayreda: “Els boscos que han patit sequera i les temperatures elevades fan que augmenti el risc d’incendi”

Les pluges de les últimes setmanes han ajudat a millorar el nivell dels embassaments, però la situació dels boscos continua sent preocupant. Després de més de tres anys amb precipitacions molt per sota de la mitjana, els experts alerten que els efectes de la sequera no es poden revertir en pocs mesos. "El 2024 ha estat un any més plujós, però els boscos necessiten molt més temps per recuperar-se", explica Jordi Vayreda, investigador del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF). Segons ell, "si aquest 2025 segueix plovent amb regularitat, potser començarem a veure una millora real en alguns ecosistemes".

Altres notícies