L’Ajuntament de Palafrugell ha posat en marxa un apartat per comunicar incidències a la via pública, dins l’aplicació “Palafrugell al mòbil”. Així, qualsevol persona pot comunicar una incidència de forma àgil i ràpida des del seu dispositiu mòbil en el mateix moment que la detecta.
El nou apartat que es troba dins l’aplicació, sota el nom “Millorem Palafrugell”, permet omplir un formulari amb la breu descripció del desperfecte i penjar fotografies que es poden fer al moment des de la mateixa aplicació, detectant i vinculant automàticament la seva ubicació. A més, l’app disposa d’un apartat on l’usuari pot consultar l’estat de les incidències que ha registrat. Aquesta secció anomenada “Les meves incidències” es pot trobar al menú genèric de l’aplicació.
Hi ha diversos temes que es poden comunicar a través d’aquesta pestanya de l’aplicació, entre els quals es pot destacar la recollida de residus, la neteja viària, el manteniment de carrers, l’enllumenat, la jardineria de la via pública, el manteniment del mobiliari urbà, les colònies de gats o el control de plagues.
Tot i que es posa en marxa aquest nou canal de comunicació d’incidències, l’Ajuntament manté actiu el telèfon de comunicació d’incidències que es va posar en marxa la passada tardor. És tracta del número 972 30 30 66, al qual es pot trucar de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.