12.8 C
Pals
Dijous, 6 març 2025
- Publicitat -

Palafrugell es vertebra amb un servei de transport social

El trajecte cobrirà bona part del poble i costarà un euro

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Palafrugell es vertebra amb un servei de transport social
Loading
/

Palafrugell fletarà taxis per unir diferents barris amb el CAP. El servei està destinat a majors de 45 anys i persones amb una discapacitat de fins al 30%. Cada trajecte costarà un euro i s’oferirà el matí durant dels dies feiners.

El nou servei cobreix bona part del poble: s’inicia a la parada de taxis de l’estació d’autobusos i finalitza al CAP. El govern de Palafrugell vol donar resposta als veïns que demanaven un transport regular i constant. Ho explica la regidora de Benestar Social, Roser Massaguer.

L’ajuntament hi ha destinat una partida de 6000 euros i estudia ampliar el servei amb un vehicle adaptat. Aquesta opció s’inclouria al concurs del porta a porta que actualment està fent la Creu Roja. Aquest dilluns a 2/4 de 8 del matí sortirà el primer taxi.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Augmenten un 31% els menors que reben atenció per salut mental a domicili a les comarques gironines durant el 2024

El programa aborda casos vulnerables agreujats per la complexitat social i que necessiten una intervenció intensiva.

Altres notícies