13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Palafrugell organitza la festa de cap d’any sense raïm ni cava

Només podran accedir als bars els qui portin el passaport Covid

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) juntament amb l’àrea de Cultura tornen a organitzar la festa de cap d’any. Marta Moreno, tècnica de l’IPEP va explicar que es celebrarà de forma similar als anys anteriors tot i que no es repartirà raïm ni cava ja que hi haurà l’obligació de portar la mascareta.

Tal com anuncia Ràdio Palafrugell, a les 23:30h es cridarà la gent perquè s’aplegui davant l’església i doni la benvinguda al nou any 2022. Després, els Trompats i Kharloss Selektah s’encarregaran de posar ambient a la celebració.

Aquest any hi haurà també una ruta per 7 bars i locals de la ciutat malgrat que no s’assegurarà el servei de bus. Recordem, però, que per accedir-hi és necessari el passaport Covid, és a dir que qui no ho porti no podrà celebrar el cap d’any de manera festiva als bars.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies