Naut Aran i Calella de Palafrugell han iniciat una acció conjunta per atraure més turisme a totes dues destinacions en els moments en què l’activitat turística està en marxa però el flux de visitants sol ser més fluix, com sol ser la primavera. La campanya té doncs com a objectiu compartir els visitants d’ambdues destinacions, ja que per temporalitat i per perfil, combinen a la perfecció.
Visitar Calella de Palafrugell, Llafranc o Tamariu durant els mesos d’abril i maig permet gaudir dels paisatges sense gaires aglomeracions i amb un clima primaveral. A més, hi podem trobar cales salvatges, camins de ronda, història, patrimoni, gastronomia, festivals, entre altres.
Segons explica el regidor de Turisme i Promoció Econòmica de Palafrugell, Marc Piferrer, “com que a finals de març l’activitat turística a Naut Aran posa el fre, i el seu visitant és un client potencial per a la nostra destinació, hem cregut adient fer aquesta campanya per atraure nou públic especialment de les zones de Madrid, País Basc i resta de Catalunya perquè ens visiti a la primavera, que és quan més falta fa al sector turístic de Palafrugell”.
La col·laboració entre aquests dos municipis neix gràcies a l’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el seu segell de pobles amb encant, al qual pertanyen 14 municipis de Catalunya. És dins aquest marc que l’ACT col·labora amb aquesta campanya de comunicació, oferint el suport en format de banners publicitaris dirigits al públic objectiu d’aquestes dues destinacions turístiques, tan oposades i alhora tan complementàries.