11.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Palafrugell reforma l’aparcament situat davant de l’escola Pi Verd

Les tasques d’anivellament han permès guanyar espai per als cotxes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les obres realitzades la setmana passada al pàrquing del Pi Verd van consistir en aplanar el terreny que tenia diversos forats. El regidor de mobilitat de l’Ajuntament, Pau Lladó, va explicar a Ràdio Palafrugell que és una tasca recurrent en els terrenys de terra.

 

La intenció de les obres era augmentar la capacitat d’aquest aparcament que és cabdal per al municipi ja que, a més dels veïns del barri, el fan servir els usuaris de l’escola i la gent que va a passejar els gossos al parc. Pau Lladó va recalcar la urgència d’aquest arranjament.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies