13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Palafrugell, seu d’entrenaments de l’atleta més ràpid d’Europa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El velocista d’origen francès Christophe Lemaitre es troba durant aquesta setmana entrenant a l’estadi municipal de Palafrugell. Lemaitre ostenta actualment el rècord francès dels 100 i els 200 metres. Als vint anys va guanyar els 100 i 200 metres a més del 4×100 metres relleus al Campionat d’Europa de 2010, convertint-se així en el primer velocista a aconseguir el triplet i, convertint-se així, en l’home més ràpid d’Europa. Les condicions de l’estadi i la infraestructura dels serveis d’esports municipals han fet que l’equip de l’atleta hagi vingut a entrenar a les instal·lacions palafrugellenques.

El club francès de Lemaitre, l’AS Aix-les-Bains, de Savòia també és el club del palafrugellenc Miguel Alberto Blanco (1996), 6è al ranking d’Europa sub23 en llançament de martell i campió d’Espanya en categoria absoluta el 2017.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies