14.5 C
Pals
Dimecres, 5 febrer 2025
- Publicitat -

Palamós crea una taula interreligiosa

La seva finalitat és aconseguir crear un espai de trobada entre les diferents comunitats religioses de Palamós perquè puguin intercanviar dubtes, problemes i coneixements d’interès

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Sala Noble de l’Ajuntament de Palamós va acollir la primera reunió entre comunitats religioses amb l’objectiu de crear una Taula de diàleg interreligiosa a Palamós.

L’alcalde, Lluís Puig, i la regidora d’Acció Social, Chaymae Mechaal, van presentar la taula de diàleg a tres entitats religioses del municipi, concretament, a l’Església Catòlica de Palamós, a l’Associació Cultural Musulmana de Palamós i al Ministerio de Jesucristo Pan de Vida de Palamós. La taula està oberta a totes les comunitats religioses de la vila.

Aquesta taula neix amb la voluntat de crear un nexe d’unió entre les diferents comunitats religioses que hi ha al municipi per tal que puguin tenir un espai de trobada comú on poder intercanviar dubtes, problemes i coneixements d’interès.

La taula vol ser un espai permanent de participació on es debatin i concretin temes d’interès per a aquestes comunitats religioses i també perquè es facin propostes de projectes conjunts com esdeveniments culturals, trobades interreligioses per a crear unitat.

La seva finalitat és també la de disposar d’un element de reacció unitària en cas que es produeixi qualsevol incident; evitar la difusió de prejudicis sobre una comunitat religiosa i evitar la sensació d’aïllament d’una comunitat respecte a la resta de la societat. A més, la taula interreligiosa de diàleg també neix amb l’objectiu de trencar amb els tabús.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Gairebé 9 milions de turistes van venir al 2024 a les comarques gironines.

  Entre gener i novembre de 2024 el sector turístic de les comarques gironines va superar els 8,8 milions d’arribades...

Altres notícies