16.5 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Palamós inicia feines de millora i manteniment al passeig del Mar i als Jardins 1 d’octubre

L'actuació està prevista que s'allargui fins Setmana Santa i s'estendrà en altres trams del passeig del Mar que ho requereixi

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós inicia diverses feines de millora i manteniment al passeig del Mar i als Jardins de l’1 d’octubre. L’actuació està prevista que s’allargui fins Setmana Santa i s’estendrà en altres trams del passeig del Mar que ho requereixin.

Per un costat, s’està executant l’ampliació d’un tram de vorera a l’altura del brollador, en unes tasques que realitzen operaris de la Brigada Municipal i que volen millorar l’accés dels vianants en aquest punt, eliminant els sots que es localitzen habitualment a l’espai de sauló d’aquest àmbit i que són produïts per l’efecte de l’erosió i l’acumulació d’aigua.

El nou tram de vorera se situa a l’accés sud del brollador, on es fa una nova solera de formigó d’uns 30m² damunt la qual se situaran les llambordes característiques del passeig. Aquesta ampliació es construeix amb un desnivell progressiu per tal d’assegurar la correcta evacuació de les aigües que ara es conduiran a un nou embornal que s’hi ha ubicat.

A banda d’aquesta obra, també té lloc aquests dies la campanya de poda d’arbres a diversos indrets del municipi, i el passeig del Mar és un dels espais on s’executen aquestes feines. L’activitat en aquest cas se centra en els exemplars que requereixen aquest tractament, i que en l’actualitat es concentren en el tram més proper al carrer d’Aragó.

Aquestes tasques de jardineria també es fan actualment al carrer Ample, i seguiran en espais públics com el parc de l’Arbreda, el camí de Cap de Planes o bé al passeig de les Pites. Posteriorment, també està previst poder realitzar la campanya de poda a l’arbrat existent als patis de les escoles Els Àngels i La Vila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies