L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Palamós ha iniciat aquest cap de setmana les accions de promoció de la destinació amb la participació a la Holiday World Show, la principal fira de turisme d’Irlanda, que es va celebrar del divendres 26 al diumenge 28 de gener a Dublín.
La voluntat és ampliar la promoció del municipi a nous mercats, en aquest cas l’irlandès, ja que en els darrers anys estan augmentant el nombre de visites a la Costa Brava, coincidint amb l’increment de les connexions amb l’aeroport de Girona. Durant aquests dies Palamós ha compartit taulell amb altres destinacions de la Costa Brava i l’Empordà, a l’espai que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona ocupa a l’estant de Catalunya.
Cal destacar que la Holiday World Show és una fira destinada al públic familiar i sènior, dos segments que interessen molt al municipi. A més, en aquesta fira turística hi ha una àrea especialitzada en autocaravanes, un turisme que està experimentant un alt creixement a Europa.
El calendari de fires
Palamós, a més, ha iniciat així el calendari de participació en fires promocionals, nacionals i internacionals. La propera fira és la que se celebra a Pamplona, la Navatur, del 23 al 25 de febrer; i del 22 al 24 de març al Mercat del Ram de Vic.
El municipi també visitarà fires especialitzades en el sector dels creuers com la Seatrade Global, a Miami, que tindrà lloc del 8 a l’11 d’abril; i la Seatrade Med, a Màlaga, prevista pels dies 11 i 12 de setembre. Finalment, també es destaca la presència de Palamós en els Fòrums Gastronòmics de Girona i Barcelona, que se celebraran de l’11 al 13 de març, i del 4 al 6 de novembre, respectivament.