L’oferta turística de Palamós es presentarà aquest cap de setmana a la fira Navartur que té lloc a Pamplona. D’aquesta manera el municipi de Palamós torna a estar present per segon any consecutiu en aquest certament, amb l’objectiu de continuar incidint en un mercat emissor de turisme per a Catalunya tan important com és el del nord de l’Estat.
A Navartur, l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de Palamós hi té ubicat un espai d’informació i promoció del municipi, inclòs dins de l’estand conjunt del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona. Palamós dona a conèixer a Pamplona la seva àmplia oferta turística basada en els sectors comercials, la restauració, les seves activitats lúdiques, les platges o els esports nàutics. El principal objectiu és poder fer arribar l’oferta que prepara el municipi per al proper període festiu de Setmana Santa així com la d’estiu, on la gastronomia, el comerç, o el paisatge, són referents.
Promoció turística de Palamós
Enguany Palamós estarà present en un total de set fires turístiques, nacionals i internacionals, en un calendari que es va iniciar el passat mes de gener, on el municipi va ser present a la Holiday World Show, la principal fira de turisme d’Irlanda, celebrada a Dublín.
Després de Navartur, Palamós visitarà, del 22 al 24 de març, la fira del Mercat del Ram, a Vic. Posteriorment, ho farà en certàmens especialitzats en el sector dels creuers, com la Seatrade Global, a Miami, que tindrà lloc del 8 a l’11 d’abril; i la Seatrade Med, a Màlaga, prevista pels dies 11 i 12 de setembre. Finalment, també es destaca la presència de Palamós en els Fòrums Gastronòmics de Girona i Barcelona, que se celebraran de l’11 al 13 de març, i del 4 al 6 de novembre, respectivament.