L’oferta turística de Palamós és present aquest cap de setmana, del 24 al 26 de febrer, a la fira ‘Navartur’ que té lloc a Pamplona. És el primer cop que el municipi participa en aquesta fira. Ho fa amb l’objectiu d’atreure un turisme important com és el del nord de l’Estat i concretament d’Aragó, País Basc i Navarra.
Sobretot, es vol donar a conèixer el municipi de cares a Setmana Santa, però també a la temporada d’estiu. L’Ajuntament de Palamós té un punt d’informació i promoció del municipi inclòs dins de l’estand conjunt del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona. Per tal de convèncer el potencial turista, es detaquen, per exemple, la restauració, les platges o els esports nàutics de Palamós.
Promoció també a altres fires
Aquest any, Palamós es promocionarà també a altres fires, concretament a tres. Dues en l’àmbit català i de l’Estat (la fira del “Mercat del Ram” de Vic i a “Navatur”) i una internacional (World Travel Market de Londres). També serà a la fira MYBA International de Barcelona, dedicada als grans iots i nàutica esportiva, entre altres.
Pel que fa a fires gastronòmiques, es donarà a conèixer l’oferta palamosina al Fòrum Gastronòmic de Girona, que té lloc del 18 al 21 de març, on es durà a terme una sessió de cuina del peix i la gamba en directe i a l’escenari principal, el dia 18 de març.
Finalment, també s’assistirà a la Fira Seafood Expo Global de Barcelona, del 25 al 27 d’abril, amb estand propi per promocionar la marca de garantia Gamba de Palamós i el projecte Palamós Peix. Aquesta promoció es durà a terme conjuntament amb la Confraria de Pescadors de Palamós i l’Agrupació de Productors Pesquers.