Palamós ha tornat a ser present al “Mercat del Ram” de Vic, celebrat entre divendres i diumenge passat. L’Ajuntament hi ha participat a través de les àrees de Turisme i Promoció Econòmica, que han ubicat un punt informatiu dins l’espai dedicat a la Costa Brava. L’objectiu ha estat reforçar la promoció del municipi com a destinació turística familiar i de proximitat.
La proposta ha volgut atraure especialment el públic d’interior, destacant l’atractiu mariner de Palamós com a complement ideal per a les persones que viuen lluny de la costa. La ciutat de Vic, gràcies a la seva proximitat i la connexió per l’eix transversal, esdevé un escenari estratègic per establir aquest vincle turístic.
La campanya s’adreça principalment a un públic familiar i posa l’accent en l’oferta vacacional de Palamós, amb activitats relacionades amb el mar i la natura. L’estand ha ofert informació detallada, assessorament personalitzat i atenció directa a les persones visitants i a professionals del sector.
Aquesta acció s’emmarca en el calendari anual de promoció turística de Palamós, que inclou cinc fires nacionals i internacionals. Entre aquestes destaca la fira Expovacaciones, que tindrà lloc al maig a Bilbao, i la participació a fires especialitzades en turisme de creuer, com la Seatrade Cruise Global de Miami o la Medcruise, prevista per a l’octubre a Sibenik, a Croàcia.