12 C
Pals
Dijous, 3 abril 2025
- Publicitat -

Paula Badosa continua com un cicló a Indian Wells, i es planta a semifinals

L'últim escull de la de Begur abans de la final serà la tunisiana Ons Jabeur

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La begurenca ha superat aquesta matinada (hora d’aquí) l’alemanya Angelique Kerber, i ha aconseguit el bitllet per a semifinals del torneig que s’està disputant als Estats Units. Una fita important perquè constata el gran moment de joc de Badosa. També és rellevant el fet que està superant rivals teòricament superiors (Kerber és quinzena del món, mentre que la baixempordanesa és ara mateix la 27ª). I en tots els duels des que va accedir als setzens de final, s’ha desfet de les seves oponents sense haver de necessitar un tercer set de desempat.

En el partit d’aquesta passada matinada, que ha durat aproximadament una hora i mitja, Badosa ha derrotat Kerber també en dos sets (6-4 i 7-5). L’últim escull de la de Begur abans de la final serà la tunisiana Ons Jabeur.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La formació professional, clau per a l’ocupació juvenil a les comarques gironines

La jornada organitzada per la Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona ha destacat la importància de la formació professional com a via per aconseguir ocupació juvenil estable. A través d’exemples com el model suís, es va evidenciar que la formació pràctica i especialitzada és una opció de futur per a molts joves a la regió.

Altres notícies