9.2 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Paula Badosa continua fent passes endavant

Gran remuntada per accedir als quarts de final del torneig de Bad Homburg (a Alemanya)

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A la begurenca no li està anant malament l’arribada dels tornejos sobre herba, i de moment ja ha passat dues rondes al WTA 500 de Bad Homburg (a Alemanya).

En el primer partit es va desfer amb solvència de l’holandesa Arantxa Rus, per un clar 6-4 i 6-1. I a segona ronda es va imposar amb una remuntada imponent a la tennista local Jule Niemeier, que abans havia vençut la principal favorita al títol, la grega Maria Sakkari.

L’alemanya s’havia adjudicat el primer set per 4-6, però Badosa va derrotar-la en els dos següents per 6-2 i 6-1.

Gràcies a aquest triomf, la de Begur avança fins a quarts de final, i de retruc s’assegura tornar a entrar en el top-100 quan s’actualitzi el rànquing.

El proper partit de Badosa serà demà dijous contra la guanyadora del duel entre la ucraïnesa Yastremska i la russa Shnaider.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies