9.8 C
Pals
Dimecres, 17 desembre 2025
- Publicitat -

Piferrer posarà les urnes del 1-O “sí o sí”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Piferrer posarà les urnes del 1-O "sí o sí"
Loading
/

L’Alcalde de Palafrugell, Josep Piferrer, ha dit a Ràdio Capital que posarà les urnes “sí o sí” el proper 1 d’octubre. Dimecres a les 11:45 ha estat citat a declarar per col·laborar amb el referèndum i ja ha confirmat la seva compareixença davant de la fiscalia, sent així el primer alcalde del Baix Empordà que ho farà. Piferrer, però, ha dit que ell i els membres del seu partit tenen la sensació de “màxima tranquil·litat” i que estan “segurs que no estan fent res mal fet, i que tenen tot el dret a fer-ho.”

A Piferrer se li atribueixen tres presumptes delictes: desobediència, prevaricació i malversació, però està convençut que té el recolzament d’un ampli sector de la població que demana que es posin les urnes. En total han estat més de 700 alcaldes que han donat suport al referèndum.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Empordà Music Festival celebra cinc anys amb un cartell potent i una nova data

L’Empordà Music Festival (EMF) celebrarà la seva cinquena edició els dies 24 i 25 de juliol de 2026 a la Bisbal d’Empordà amb una proposta que consolida el festival com una de les cites musicals destacades de l’estiu al territori. L’organització prepara una edició especial, potent i ambiciosa, amb una combinació d’artistes imprescindibles de l’escena

Altres notícies