11.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Les platges de Palamós, a punt per la fase 3 del desconfinament

Encara que la fase 3 del desconfinament pel coronavirus estigui lluny, a Palamós ja han començat a preparar les platges per un estiu que la COVID-19 ha deixat en una gran incògnita

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Les platges de Palamós, a punt per la fase 3 del desconfinament
Loading
/

Encara queda temps per arribar a la fase 3 del desconfinament al Baix Empordà. Aquella fase és quan es podrà anar a les platges de Palamós i per això des del consistori ja s’han començat a preparar-les.

Preparant les platges de Palamós

Des de l’Ajuntament de Palamós han començat aquestes feines a la platja de la Fosca, perquè com informen des de Ràdio Palamós, és una de les més afectades pel temporal Glòria d’aquest gener. La tempesta va deixar la platja malmesa i amb una “pèrdua important de sorra”.

Ara s’està treballant per tenir la zona de les platges de Palamós enllestida per a l’estiu de la COVID-19, com ha explicat el regidor de platges de Palamós, Xavier Lloveras, a la ràdio municipal.

Tot i que la platja de la Fosca és de les primeres on s’ha actuat, per part del consistori ja s’ha explicat que Castell, la platja Gran i a la cala del Morro del Vedell també s’haurà de preparar de cara a la temporada estiuenca. Altres espais com Sa Tamardia o Sota Ca la Margarida estan pendents de veure com actuarà Costes de l’Estat després del temporal Gloria.

D’altra banda, Lloveras també ha mencionat les reparacions per garantir la seguretat als vianants pels corriols i camins a ponent de Castell, a la cala Estreta com també als seus voltants.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies