L’Ajuntament de Platja d’Aro treballa en el pla estratègic que ha de fixar les línies de futur a mig i llarg termini del model comercial de la vila. Aquest pla contempla una revisió urbanística, de serveis i de dinamització comercial per analitzar la situació actual de l’oferta comercial i turística i determinar quines accions conjuntes cal endegar amb els comerciants de la vila i amb els propietaris dels diferents espais comercials per optimitzar els recursos i fixar prioritats. Això contempla també pensar què es pot fer amb les galeries comercials en desús, com les Albatros, les Sant Lluís o Neptuno. Ho ha explicat a Ràdio Capital el regidor de Promoció Econòmica de Platja d’Aro, Maurici Jiménez.
Segons el regidor, un dels principals reptes per a Platja d’Aro és la compatibilitat entre les franquícies o grans marques i el comerç local. Des del consistori es vol potenciar els comerços de proximitat dotant-los de valor afegit.
En el marc d’aquest pla estratègic, l’Ajuntament ha impulsat un nou ens, el Consell Local de Desenvolupament. És un òrgan assessor i de consulta, en què participen representants dels sectors públic i privat vinculats a l’oferta comercial del municipi.