11.7 C
Pals
Dimecres, 23 abril 2025
- Publicitat -

El Teatre Mundial de la Bisbal celebra el Dia Mundial de la Poesia recordant a Maria Dolors Figueras

L’acte girarà al voltant de la lectura de poemes en diferents llengües i comptarà amb la participació d’alumnat dels cursos de català, voluntariat lingüístic i persones aficionades a la poesia

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Teatre Mundial serà l’escenari d’un homenatge a Maria Dolors Figueras aquest dissabte 22 de març, en el marc de la celebració del Dia Mundial de la Poesia. L’acte girarà al voltant de la lectura de poemes en diferents llengües i comptarà amb la participació d’alumnat dels cursos de català, voluntariat lingüístic i persones aficionades a la poesia.

Amb el nom Poemes del Món, aquesta trobada literària vol mostrar la diversitat de llengües i cultures a través de la poesia, abordant temes com l’amor, la natura i les emocions. L’esdeveniment comptarà també amb música en directe, a càrrec de Vox i del combo Els Incombostibles de l’Escola Municipal de Música Conrad Saló. Aquesta jornada cultural busca consolidar el lligam entre llengües i cultures, fent de la poesia un espai de trobada i record.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Azealia Banks actuarà el 22 de juny a Barcelona

La polifacètica artista Azealia Banks confirma un concert a la sala Razzmatazz de Barcelona el dia 22 de juny. De moment es desconeix si l’artista presentarà nou material, després d’alguns anys on ha estrenat algunes mixtapes i EP’s. Les entrades es posen a la venda el 24 d’abril a les 11 del matí al web

Altres notícies