14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Presentat el 60è Carroussel Costa Brava – Carnaval de Carnavals

L'acte va servir com a preàmbul de les ganes que hi ha de Carroussel després de dos anys sense poder celebrar-lo

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les colles de carrossaires, de comparses i els grups d’animació van presentar el gran Carroussel de la Costa Brava, en el marc d’un sopar popular que va aplegar més de 250 persones a l’espai de la Bòbila i que va servir com a preàmbul de les ganes que hi ha de Carroussel després de dos anys sense poder celebrar aquest gran esdeveniment.

Després del sopar es va poder veure l’espectacle titulat “La Màquina del Temps”, el qual era un divertit recorregut per la història del Carroussel Costa Brava que homenatjava totes les colles que han contribuït a que el Carroussel hagi estat declarat Element Festiu Tradicional d’Interès Nacional.

Al Carroussel Costa Brava – Carnaval de Carnavals d’aquesta 60a edició prendran part aquest any 25 colles repartides en els diferents grups que hi ha: carrosses inèdites, comparses inèdites, carrosses no inèdites, comparses no inèdites i animació.

La categoria amb més gruix de participants serà el de carrosses inèdites amb vuit colles locals: EKSI, Els Incorrectes, Garnatxa, Tot al 17, Dàlmates, Diversàlia, Imaginació i Confetti. Quatre, i també totes locals, són les que desfilaran amb comparses inèdites: Els Trompats, The Queens, Imparables i Asociación Latina de Palafrugell.

El 60è Carroussel Costa Brava de Palafrugell, tindrà lloc el diumenge 5 de juny del 2022, amb el seu recorregut habitual a través dels carrers de la vila on s’espera una gran afluència de gent.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies