El Consell Comarcal del Baix Empordà i el de l’Alt Empordà, han presentat la campanya #JoSocEmporda a Torroella de Montgrí, aquest passat dijous. L’objectiu és consolidar la marca Empordà, que té per finalitat difondre els atributs del territori. Les dues administracions supramunicipals confien en la implicació de la societat empordanesa, ja siguin empreses, entitats, associacions o particulars, per consolidar la marca.
La presidenta del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Sònia Martínez, ha explicat que “és l’inici del camí que ha de recórrer la marca Empordà per donar a conèixer el nostre territori per tot el món”, amb l’objectiu, ha dit, “que tot això es tradueixi en una dinamització del sector turístic, del món cultural i del lleure i de tota l’economia de la zona”.
Per al president del Consell Comarcal del Baix Empordà, Joan Manel Loureiro, “l’Empordà com a marca existeix fa molt temps en el nostre imaginari col·lectiu”, i ha explicat que l’èxit de la nova marca està supeditat a “si se la fan seva la gent, les institucions, els emprenedors, les escoles, les entitats i associacions, i també els visitants i tothom que estimi aquesta terra”. En aquest sentit, ha explicat que la campanya #JoSocEmpordà “és un primer pas per fer visible aquesta marca”.
A la presentació també hi han assistit els consellers de turisme dels dos consells, Agustí Badosa i Xavier Dilmé. També cal destacar l’assistència del director dels serveis territorials de Territori i Sostenibilitat a Girona, Pere Saló, i la directora dels serveis territorials d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Elisabet Sànchez, a més d’una bona representació de la societat empordanesa, entre la qual hi havia diversos consellers i alcaldes.