11.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Pretenders anuncien disc i estrenen ‘The Buzz’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La mítica banda Pretenders ha anunciat la publicació d’un nou disc “Hate for sale” pel dia 1 de maig. L’anunci ha anat acompanyat de l’estrena de ‘The Buzz‘ un primer avançament amb un so marca de la casa i com sempre amb la característica veu de Chrissie Hynde.

Sobre el primer senzill la vocalista del grup explica que creu que tothom sap que les relacions amoroses poden ser similars a les addiccions a les drogues. ‘No parlo per mi, per suposat, mai sóc obsessiva, mai sóc obsessiva, mai sóc obsessiva…’, afegeix Hynde.

El disc l’ha produït Stephen Street i suposa el primer treball des de “Alone” editat el 2016. L’onzè treball del grup és el primer escrit entre la cantant i el guitarrista James Walbourne.

Pretenders van tenir el seu moment de popularitat a la dècada dels 80 amb cançons com ‘Brass in pocket’, ‘Don’t get me wrong’ o ‘Hymn to her’.

L’entrada Pretenders anuncien disc i estrenen ‘The Buzz’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El saben aquell que diu…

Hi va haver una època que els acudits es situaven sempre a Lepe. Us en recordeu d’aquell que deia:...

Altres notícies