13.7 C
Pals
Dilluns, 24 febrer 2025
- Publicitat -

Primer Curs d’Accessibilitat Turística, a Platja d’Aro

Una proposta de 20 hores dividides en quatre jornades que inclou un taller pràctic amb l’Associació MIFAS sobre accessibilitat de l’entorn.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El COnsell Comarcal i la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Castell d’Aro organitzen la primera edició del Curs d’Accessibilitat Turística a Platja d’Aro, per a empreses d’allotjaments, activitats i serveis turístics, comerços, entitats i institucions de la comarca, amb l’objectiu de posar en valor l’accessibilitat de les destinacions i generar un nou valor competitiu, diferencial i qualitatiu.

Una proposta de 20 hores dividides en quatre jornades que inclou un taller pràctic amb l’Associació MIFAS sobre accessibilitat de l’entorn. Una formació emmarcada en el Pla d’Accessibilitat Turística del Baix Empordà que també acredita, des de l’any 2020, equipaments i serveis turístics segons l’oferta vers l’usuari final -visual, auditiva, en cadira de rodes, mobilitat reduïda o necessitats especials per a les famílies- un cop superada la visita d’inspecció i validació a càrrec d’un empresa especialitzada.

El municipi ha obtingut en els seu primer any d’implementació quatre distintius per a l’Oficina de Turisme, la Platja Gran, l’Hotel Planamar i el Càmping Valldaro. Alhora, l’Ajuntament està treballant per ampliar l’oferta a nous espais com són el Parc dels Estanys, Cala Rovira, l’eix comercial de Platja d’Aro i el nucli antic de Castell d’Aro; i també impulsa entre els serveis turístics -allotjament, restauració, comerç i oci- l’adhesió en aquesta iniciativa, que pot esdevenir un nou pol d’atracció.

 

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

The Cat Empire presentaran nou disc el 24 de setembre a Barcelona

El grup australià The Cat Empire torna a Barcelona per presentar el seu nou disc “Bird in Paradise” que es publicarà el proper 7 de març. El concert tindrà lloc a la Sala Razzmatazz i forma part de la seva gira europea. Les entrades es posen a la venda el 28 de febrer a través

Altres notícies