13.1 C
Pals
Dilluns, 7 abril 2025
- Publicitat -

Prop de 350 persones participen a la VI edició de la Marxa Vall dels Molins

Hi havia dos circuits, un de complexitat moderada i de nou quilòmetres, i un segon, més difícil i de 15 quilòmetres

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Al voltant de 350 persones han participat en la sisena edició de la Marxa Vall dels Molins de Calonge i Sant Antoni, que organitza l’Àrea d’Esports de la vila calongina. La sortida, que era a les vuit del matí, era al camp de futbol del municipi, i també s’arribava al recinte esportiu.

L’organització ha preparat dos circuits: un de curt, de nou quilòmetres i de dificultat moderada, i un de llarg, de gairebé quinze quilòmetres i mig i d’una dificultat superior. La primera tenia un desnivell de 155 metres i, la segona, 430 metres.

Els diners que s’han recaptat de les inscripcions, que cadascuna tenia un preu de vuit euros, van destinats a les entitats esportives de Calonge i Sant Antoni. Finalment, s’han atorgat diversos obsequis als participants, i s’ha realitzat un sorteig de regals que han donat els comerciants de la localitat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Més de 500 ballarins i ballarines participen en la 4a edició del festival de dansa urbana SÓC

Prop de trenta grups han participat en un esdeveniment que combina talent emergent, espectacles professionals i projectes internacionals per empoderar la joventut a través de la cultura.

Altres notícies