10.6 C
Pals
Dimarts, 16 desembre 2025
- Publicitat -

Tot a punt per al Carnaval de Pals

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tot a punt per al Carnaval de Pals

L’Ajuntament de Pals i la Colla Quermània organitzen un cartell ampli d’activitats durant aquest cap de setmana.

Aquest dissabte a les 6 de la tarda comença l’anomenada Rua de la Disbauxa, que continuarà amb una botifarrada al Pavelló d’Esports amb els DJ’s Discrauxa. A 2/4 d’11 de la nit comença el plat fort amb el grup Doctor Prats i Animal DJ’s.

El diumenge encara hi haurà alguns actes inclosos al Carnaval, com la Trobada de Plaques de Cava al matí i el carnaval infantil a partir de 2/4 de 6 de la tarda.

Teatre a Bellcaire d’Empordà

Aquest diumenge l’obra El mètode Grönholm de Jordi Galceran arriba al local social de Bellcaire. Serà a les 5 de la tarda aquest diumenge i aplicarà el sistema de la taquilla inversa.

Debat sobre l’educació a Palafrugell

Es fa en el marc de les III Tertúlies Pallach. La mestra Maribel Yago i el ninotaire Òscar Nebreda debatran aquest vespre sobre l’educació. Serà a les 7 del vespre i el lloc escollit és la sala familiar del Centre Fraternal de Palafrugell.

També, a part, a Santa Cristina d’Aro avui comença el temps per inscriure’s a un taller de defensa personal per a dones. Es farà el mes de març i està organitzat pel Punt d’Igualtat.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festiuet 2026 revela pràcticament tot el seu cartell amb una aposta potent per l’escena catalana

El Festiuet 2026 ja escalfa motors. El festival, que se celebrarà els dies 17 i 18 de juliol de 2026 a Salou, ha fet públic el seu cartell gairebé definitiu, confirmant una àmplia majoria dels artistes que formaran part de la propera edició. Entre els noms destacats del cartell hi trobem La Fúmiga, Juan Magan

Altres notícies