16.5 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Rescaten 6 cadells enterrats vius a Sant Feliu de Guíxols

Actualment, els gossets estan ben atesos i en bones condicions a una protectora palafrugellenca, esperant esser adoptats

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de la localitat ganxona va salvar dissabte 18 d’agost 6 cries de gos enterrades a un arenal situat a la carreta “del Butano” entre Sant Feliu de Guíxols i Castell d’Aro. La policia va rebre una alerta sobre que hi havia animals vius enterrats per algú en aquest punt i van acudir per rescatar els 6 cadells i portar-los a la protectora d’animals Rodamón a Palafrugell.

Malauradament, l’últim cadell que quedava viu va morir ahir dimecres 22 d’agost al vespre perquè els cadells van estar molt de temps sense alimentar.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies