Roger Pagès: “Les xarxes socials ens ajuden a donar a conèixer Emver Brand”

Fa uns mesos, dos joves de Palafrugell van decidir impulsar una iniciativa relacionada amb el món de la moda. Va ser a finals de l’any passat quan Roger Pagès i José Moreno, de 16 i 17 anys respectivament, van decidir crear la seva marca de roba, Emver Brand. Un dels creadors, Roger Pagès, va visitar el Veus de l’Empordà per explicar-nos alguns detalls del projecte.

Roger Pagès explica que la idea de crear aquesta marca va sorgir quan estaven amb José Moreno entrenant al gimnàs, ja que a ambdós els agrada l’esport. Roger Pagès va explicar al seu company que volia crear una marca de roba. Va ser llavors quan van decidir organitzar-se per crear Emver Brand.

A la pàgina web, de moment, hi podem trobar diversos productes. Tot i això, tenen previst en poques setmanes treure nous models de dessuadores. A més, i de cara al bon temps, volen crear roba més estiuenca. L’acollida de la marca entre l’entorn dels joves ha estat bona, a més han rebut el suport dels seus familiars.

Roger Pagès reconeix que treballar amb un amic és complicat. Al principi les decisions eren més fàcils de prendre. Però amb el temps i la confiança si estan en desacord miren d’arribar a un punt mig. Tot i això, s’acaben complementant: a en Roger li agrada fer números; en canvi a en José el motiva més el terreny de les vendes.

Les xarxes socials és un canal molt important a l’hora de fer promoció de la marca. En Roger Pagès és conscient que el boca a boca ho és tot. A més, volen impulsar la difusió de la marca a través de col·laboradors o influencers. Amb això, volen donar a conèixer la marca més enllà del Baix Empordà i de Catalunya.