19.7 C
Pals
Divendres, 25 abril 2025
- Publicitat -

Rússia ha estat vetada d’Eurovisió 2022

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’unes hores d’incertesa, la UER ha decidit finalment escoltar les peticions de diferents països com Finlàndia, Dinamarca, Lituània, Noruega, Països Baixos o Letònia i prohibir la participació de Rússia al Festival d’Eurovisió d’aquest any, a causa de no respectar les normes i els valors del festival. El país no ha estat expulsat (de moment) de la UER però ara per ara cap artista rus hi podrà participar.

El comunicat expressa que la decisió reflecteix la preocupació que arran de la crisis sense precedents amb Ucraïna, la inclusió d’un artista rus en el concurs d’aquest any portaria a la competició mala reputació. També expliquen que la UER és apolítica i que protegeix els valors de concurs cultural promocionant l’intercanvi internacional i la comprensió, unint a l’audiència i celebrant la diversitat a través de la música i unint a Europa en un sol escenari.

No és l’única conseqüència de la guerra de Rússia contra Ucraïna, ja que la UEFA també ha decidit canviar la seu de la final de la Champions, que finalment tindrà lloc a París.

L’entrada Rússia ha estat vetada d’Eurovisió 2022 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies