14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Salva Racero presenta els singles “Alba” i “Així vull viure”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Salva Racero ens presenta dos nous singles una setmana abans de la sortida del seu esperat àlbum Immortals. “Alba” i “Així vull viure” són dos temes plens d’energia i vitalitat. El primer parla d’aquell amor que – viscut des del respecte i el desig de la felicitat mútua-, fusiona dues persones amb un sentiment compartit i que, malgrat les inclemències i les separacions, perdura per sempre al cor. El segon single que ens presenta, ens retorna al benestar de temps passats i a experiències viscudes amb despreocupació i intensitat. En fa una comparació amb el dia a dia quan, amb el pas del temps, la vida és més complexa i les obligacions no ens donen un sol instant de respir, per reivindicar l’alegria de viure i reviure els bons moments viscuts amb bona companyia. Així doncs, podem seguir gaudint amb dos temes nous abans de la sortida del seu nou àlbum, el 4 d’octubre i de la presentació oficial el dissabte 5 d’octubre a La 2 d’Apolo.

Immortals (Satélite K, 2019) és fruit de mirar-se al mirall, redescobrir-se i començar un nou camí tot endinsant-se en un nou univers musical i musicat.

 

L’entrada Salva Racero presenta els singles “Alba” i “Així vull viure” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies