12.5 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

S’amplia la campanya de vacunació antigripal al Baix Empordà

Es realitzen alguns canvis en els horaris i els punts de vacunació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest 2020, la campanya de vacunació de la grip s’allargarà fins a finals de novembre als quatre ambulatoris de Palamós, La Bisbal, Torroella i Palafrugell.

Durant aquestes darreres setmanes de novembre s’han modificat els horaris, punts i forma de vacunació.

A Palafrugell s’ha d’acudir del 10 al 13 de novembre, de 3 a 5 de la tarda, sense cita prèvia al Casal Popular.
A Palamós a l’Associació Municipal de Gent Gran de Palamós del 9 al 12 de novembre, de 10 a 1 del matí sense cita.
A Calonge i Sant Antoni  a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Calonge del 9 al 12 de novembre d’11 a 1 del matí també sense cita prèvia.

A partir del 16 de novembre s’haurà d’acudir als Centres d’Atenció Primària corresponents, amb cita prèvia.

A Torroella de Montgrí a partir del 9 de novembre, amb cita o sense al CAP.

A la Bisbal d’Empordà del 9 al 20 de novembre al Teatre Mundial, d’11 a 1 del matí sense cita prèvia, i a partir del 23 de novembre al CAP amb cita.

Per demanar hora cal trucar al 972 60 92 22.

Quins són els grups de risc i que, per tant, s’haurien de vacunar?

Persones majors de 60 anys, dones embarassades, persones amb malalties cròniques, professionals de serveis públics i de la salut, i persones que cuiden a altres amb alguna condició de risc.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Girona encapçala el descens de l’atur a Catalunya i la demarcació crea gairebé 6.800 llocs de treball al març

El mes es tanca amb 29.715 persones que busquen feina, un 3,22% menys en comparació amb l'any passat.

Altres notícies