18.2 C
Pals
Diumenge, 27 abril 2025
- Publicitat -

S’amplia la xarxa de deixalleries del Baix Empordà

Seran sis noves deixalleries que s’afegiran a les nou que ja gestionava directament l’Àrea de Sostenibilitat i Acció Climàtica del Consell Comarcal del Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Consell Comarcal del Baix Empordà, a través de l’Àrea de Sostenibilitat i Acció Climàtica, preveu ampliar a la comarca la gestió de nou a quinze deixalleries fixes, i la deixalleria mòbil. Segons informa Diari de Girona, la decisió arriba després d’haver rebut un ajut de 474.816 euros per part de l’Agència de Residus.

A principis del 2022 es licitarà la construcció de les deixalleries de Vall-llobrega i Serra de Daró, a les quals se sumaran les de Parlavà, Foixà, la Pera i Ullà. Sis deixalleries que s’afegiran a les nou que ja gestionava directament l’Àrea de Sostenibilitat i Acció Climàtica del Consell Comarcal del Baix Empordà, com són la ubicada a la Bisbal d’Empordà, que presta servei a tota la comarca, les dues municipals de Pals i Begur, les cinc minideixalleries que donen servei a set municipis, i la deixalleria mòbil que engloba vint-i-dues poblacions del nord de la comarca.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Junts reacciona a les declaracions d’un regidor del govern de Sant Feliu sobre la seva feina a l’Ajuntament

Les queixes de l’oposició arriben a través de Junts per Catalunya, Guíxols des del Carrer i MEScat.

Altres notícies