11.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Sanjosex i Carles Belda avancen la cançó “El pomeró”

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“El pomeró” és el vídeo d’avançament del nou disc que Carles Sanjosé (Sanjosex) i Carles Belda tenen ja a punt per aquesta tardor, Càntut. El disc, que recupera i revisa cançons de tradició oral recollides arreu de les comarques gironines, es publicarà el dia 21 d’octubre.

Càntut donarà peu aquesta tardor a un nou festival homònim a Cassà de la Selva, que tindrà lloc del 18 al 20 de novembre. El projecte, basat en la revisió de les cançons de transmissió oral recollides al cançoner Càntut, ha guanyat la primera edició del premi Teresa Rebull a la producció musical en cultura popular i tradicional.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies