Amb la intenció de cobrir els locals buits que hi ha al centre de la ciutat i que “malmeten la imatge de les zones comercials” l’Ajuntament de Sant Feliu ha engegat una campanya per donar una altra funció als aparadors. Aquest estiu i coincidint amb el 60 aniversari del Festival de la Porta Ferrada, diversos locals s’han vestit amb imatges històriques de l’esdeveniment.
En aquest sentit el dissenyador gràfic que participa en el projecte ‘Aparadora’m’, Dani Riera, explica que “la proposta s’ha creat amb un teixit reciclat anomenat “PET”, que son ampolles de plàstic. En aquesta ocasió s’ha volgut que fessin referència als espais que ha anat guanyant el Porta Ferrada al llarg dels anys, des de l’interior i exterior del Monestir, l’Esglèsia, l’Espai Port, el Guíxols Arena, etc. Pensàvem que era una temàtica molt atractiva tan pel visitant, com pels ciutadans de Sant Feliu”.
Malgrat que es tracta d’una operació cosmètica el consistori es mostra molt content sobre la campanya i segons diu la regidora de Comerç, Sònia Bartumeu, “el Festival s’acaba però el record es queda en els aparadors coincidint amb celebració”.
L’Aparadora’m és una manera de donar un altre funció als aparadors dels locals buits ubicats en punts neuràlgics, que malmeten molt la imatge de les zones comercials de les ciutats.