14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols insisteix amb l’edifici de Palm Beach

Aquest any caduca la concessió i l'Ajuntament vol que l'Estat li cedeixi

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols insisteix en aconseguir la concessió de l’edifici de Palm Beach. Aquest any caduquen diverses concessions de la franja marítimo-terrestre i el govern municipal s’ha fixat l’objectiu d’aconseguir la cessió d’aquest edifici denominat oficialment com els Banys de Sant Elm.

L’Ajuntament vol aprofitar la reforma del Passeig de Rius i Calvet per convèncer l’Estat que la millor opció és cedir al municipi l’edifici de Can Rius, perquè podria integrar-lo en la renovació integral del sector. De fet, l’estiu de 2016 la direcció general d’Urbanisme de la Generalitat va incoar un expedient per avançar la caducitat de la concessió, a causa de l’estat d’abandonament de l’edifici i una ampliació il·legal. Aquesta opció va quedar paralitzada perquè, en una maniobra de dilatació, l’empresa concessionària va presentar un pla director dins dels terminis legals. Ara, però, segons fonts municipals citades per Ràdio Sant Feliu, el govern ganxó està decidit a aprofitar la fi de la concessió per tornar-hi a insistir. El consistori confia en una decisió favorable i sosté que si obté l’edifici, hi farà una inversió important per tal de recuperar-lo per a la població.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies