18.4 C
Pals
Diumenge, 27 abril 2025
- Publicitat -

Palafrugell substitueix 69 punts de llums del camí de ronda que uneix Llafranc amb Calella de Palafrugell

La instal·lació, que tenia més de 15 anys, havia quedat obsoleta

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’àrea de Serveis Municipals de l’Ajuntament de Palafrugell ha finalitzat una actuació de canvi de llums al camí de ronda que uneix Llafranc amb Calella de Palafrugell (des de la plaça de la Marinada fins als tres pins del Canadell).

Els antics aplics que es trobaven encastats als murs donaven molts problemes per manca d’estanqueïtat, i hi entrava aigua cada vegada que es produïa un episodi de pluja o temporal, fent saltar la instal·lació i quedant tot a les fosques.

Aquesta instal·lació era molt antiga i ja tenia més de 15 anys, fet que determinar iniciar la seva substitució. En total són 69 punts de llum i s’han canviat tant els llums com els elements embellidors que les envolten, que s’han fet d’acer corten. Al mateix temps, al fet el canvi amb leds s’aconsegueix un estalvi anual de 11.453 KW amb una major capacitat lumínica que la que hi havia fins ara. La inversió d’aquesta actuació ha estat de 35.338 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:19:00

El Grup Alomar amplia els seus centres a les comarques gironines amb els darrers avenços en innovació tecnològica

Per parlar de l'expansió del grup i dels seus serveis ens han visitat als estudis de Ràdio Capital la CEO del Grup Alomar, Laura Casanovas, i la responsable de màrqueting i comunicació del Grup Alomar, Laura Alomar. 

Altres notícies