L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro impulsa enguany la segona edició del seu Welcome Pack, un talonari amb ofertes, descomptes i promocions a 53 establiments i serveis del municipi en sis àmbits: moda i bellesa, calçat i complements, òptica, allotjament i restauració, oci i serveis i oci nocturn. La iniciativa va sorgir l’any 2018 en el marc del Consell Local de Desenvolupament Econòmic i entre les dues edicions se n’han editat 35.000 exemplars i s’ha incrementat un 6% el nombre de participants.
El producte s’ofereix als participants de diferents esdeveniments que es portin a terme al municipi -esportius o congressos-, als usuaris de creuers que visiten la vila, i també als turistes allotjats als diferents establiments turístics, hotels, aparthotels, càmpings o apartaments turístics. Algunes de les ofertes són descomptes entre el 5 i el 50%, obsequis i regals com a complements de les compres principals o promocions 2×1. Un producte que té la voluntat d’esdevenir un atractiu per al visitant i convertir-se un estímul per fer shooping tot l’any i de manera transversal en els diferents tipus de d’establiments i alhora contribuir també a consolidar el municipi com a centre comercial i d’oci a cel obert.