13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Sense Sal s’atreveix amb el pop electrònic a ‘Estima lliure’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de l’èxit de ‘La Sortida’, Sense Sal torna a la càrrega amb un single que no deixarà ningú indiferent: ‘Estima lliure’, amb què el grup escull per primer cop el pop electrònic-dance.

“Estima lliure” canta a la llibertat, a trencar els esquemes i els rols establerts. Amb aquesta cançó, Sense Sal convida a la reflexió amb ritme festiu i un missatge reivindicatiu per seguir endavant ignorant el que se suposa que s’ha de ser.

Estimar lliure és acceptar-se. Desaprendre. Empoderar-se. Resiliència. Igual que la natura sempre obre camí, Sense Sal anima a que la nostra veritat sigui “la selva que trenca l’asfalt”.

Sense Sal ha enregistrat ‘Estima lliure’ a Tapetone Studio, amb el Bernat Jordana. La mescla va a càrrec de Roger Rodés, de Medusa Estudio. Tot plegat, sota la producció de Marc Riera.

L’entrada Sense Sal s’atreveix amb el pop electrònic a ‘Estima lliure’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies