Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

6.4 C
Pals
Dimecres, 26 febrer 2025
- Publicitat -

S’entreguen els premis “Platja d’Aro Portes Obertes”

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -spot_img

La campanya ‘Platja d’Aro Portes Obertes’ va viure el passat divendres un dels moments més esperats: el lliurament dels premis a les guanyadores (Irma Benítez i Montse Garcia) dels dos primers sortejos d’Instagram.

En un acte celebrat a l’Hotel & Spa La Terrassa de Platja d’Aro, les afortunades van rebre els premis de mans de l’alcalde del municipi, Maurici Jiménez; del regidor de Promoció Econòmica, Joan Barceló; i del president de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM), Manel Canadell. A l’acte també hi van assistir la majoria dels representants dels establiments col·laboradors d’aquests dos primes sortejos, que han estat: Carles Ordiales (Hotel & Spa La Terrassa), Mònica Gràcia (Òptica Gràcia), Mercè Rabanillo (Boutique Chesco), David Vall (Botiga Tiffosi), Rocío Aranda (Golf d’Aro) i Francesc Solà (Aparthotel Comtat Sant Jordi).

En el cas de l’Irma Benítez (Barcelona), guanyadora del sorteig celebrat durant la setmana del 18 al 24 de maig, es va endur una nit d’hotel amb spa per a dues persones a l’Hotel & Spa La Terrassa de Platja d’Aro; ulleres de sol més un val de 50€ en ulleres graduades gentilesa d’Òptica Gràcia; i una partida de Pitch&Putt per a dues persones al Golf d’Aro.

La guanyadora del sorteig de la setmana del 25 al 31 de maig, Montse Garcia (Badalona) va ser premiada amb una nit d’hotel amb esmorzar per a dues persones a l’Aparthotel Comtat Sant Jordi; un val de 50€ en roba per a home de la Botiga Tiffosi; i un vestit/conjunt de màxim 150€ més un descompte del 50% en complements a la Boutique Chesco.

Paral·lelament a l’entrega de premis, aquesta setmana es realitzarà el vuitè sorteig de la campanya en el qual estaran en joc diferents obsequis (vals-regal en botigues de roba per a home i dona, en botigues esportives, llibreries i òptiques, entre d’altres), experiències (de salut, esportives i d’oci nocturn) i estades (allotjament d’una o dues nits en diferents establiments de la població, amb altres serveis inclosos com esmorzar o spa). Els premis són fruit de la col·laboració delsestabliments de Platja d’Aro que participen en la campanya.
Aquesta iniciativa pionera en el panorama turístic català està resultant d’allò més satisfactòria. Construïda a partir del consens de la pràctica totalitat del teixit comercial i empresarial de la població, ‘Platja d’Aro Portes Obertes’ ha aconseguit promocionar la marca Platja d’Aro a través d’uns sortejos setmanals a Instagram. Amb una mitjana de mig miler de participants per sorteig i un increment notable dels seguidors tant del perfil de l’AdEM (de 1.741 a 2.990 followers) com dels establiments col·laboradors, està previst que la campanya conclogui a finals d’agost.

Una de les particularitats de la campanya és la voluntat d’integrar el màxim nombre d’establiments més enllà dels 180 associats que actualment formen part de l’AdEM. De fet, el treball en xarxa va ser un dels objectius fundacionals de l’entitat. Creada el 1982, l’AdEM també ha apostat per la dinamització de l’àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d’Aro ofereix els 365 dies de l’any.

En aquest sentit, cal recordar que l’AdEM col·labora habitualment, junt amb l’Ajuntament, en l’organització d’esdeveniments com la ‘Magic Night’, la fira ‘Rock & Wine’ o el Carnaval, el més multitudinari de les comarques gironines. Organitza la tradicional ‘Botiga al Carrer’, que es celebra dos cops a l’any i que enguany arriba a la seva 20a edició, i el ‘PDA Nadal Shopping’, una fira nadalenca que s’emplaça al bell mig del centre comercial, on es ven producte artesanal i es realitzen activitats infantils, tallers, actuacions musicals i es rep la visita especial dels Reis d’Orient i el Pare Noel. A més, l’AdEM també col·labora amb l’Associació Culturejant -que el proper 19 de juliol estrena ‘Set maneres de ser Hamlet”-, impulsa tertúlies empresarials, desenvolupa projectes socials, aposta per l’accessibilitat turística i crea vincles amb universitats i altres centres de formació. L’activa participació en totes aquestes campanyes i projectes té com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d’Aro.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els Voltors de la Bisbal compren l’espai de la Rigotaverna

Aquesta compra, tal com apunta l'entitat en aquest comunicat, "ve motivada per la necessitat d'ampliar el recinte de l'Empordà Music Festival i adaptar-lo als requisits tècnics", a més d'oferir una zona de vestidors als artistes del festival. 

Altres notícies