8.7 C
Pals
Divendres, 28 febrer 2025
- Publicitat -

L’Estartit retira nou palmeres afectades pel morrut

Les palmeres afectades estaven situades entre la zona de la Llevantina, el passeig Marítim i la rotonda davant del restaurant Montserrat

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’àrea de parcs i jardins de l’EMD de l’Estartit ha estat treballant recentment en la gestió de nou palmeres afectades per la plaga del morrut, que finalment s’han hagut de retirar.

Les palmeres afectades estaven situades entre la zona de la Llevantina, el passeig Marítim i la rotonda davant del restaurant Montserrat. Tot i que es tenia identificada aquesta plaga en nou exemplars, i s’havia aplicat els tractaments fitosanitaris continuats, fins i tot canviant el principi actiu dels insecticides per evitar crearresistència, lamentablement no ha sigut possible salvar-les.

Aquesta setmana s’ha procedit a tallar i retirar les nou palmeres afectades per tal d’evitar la caiguda de fulles i la proliferació de la plaga. També s’està treballant en reordenar i incorporar arbrat i plantes ornamentals.Aquesta actuació manté la finalitat de mantenir i fomentar l’embelliment ornamental de l’Estartit.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

The Tyets anuncien el seu retorn amb una pancarta a la C-32

El retorn de The Tyets sembla imminent i és que el grup mataroní ha començat ha canviat la imatge de les seves xarxes socials abandonant el groc de l’era “Èpic solete” per uns tons més rosats. Per altra banda des d’avui mateix els conductors que agafin la C-32 de Barcelona fins al Maresme es trobaran

Altres notícies