La regidora de turisme de Pals, Sílvia Monar, ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital la Campanya Gastronòmica Pals i la Cuina de l’Arròs de Pals d’enguany, i també les seves necessitats de futur.
Ha assegurat que un dels reptes és que la població del municipi es senti més involucrada en aquesta activitat.
A més, ha explicat que fan tasques per fer una promoció permanent de l’arròs a Pals, més enllà de la campanya que ara es presenta.
25 anys de campanya
El 1994 va iniciar una campanya de promoció gastronòmica de Pals i el seu producte estrella, l’arròs. 25 anys més tard, l’Ajuntament i les entitats que hi participen estan d’enhorabona; el projecte es manté i és un èxit.
Enguany celebren la xifra rodona dels 25 i la iniciativa cada cop té més impacte dins la gastronomia i cultura del poble de Pals, reforçant la cuina de l’arròs com a producte local de primera qualitat.
La campanya durarà fins al 13 de maig i comptarà amb la participació de 16 restaurants que prepararan diversos menús amb l’arròs de Pals com a plat principal. A més, el 9 de juny se celebrarà la plantada, un èxit en anteriors edicions.
Escolta l’entrevista sencera