A #TenemoslaCarne hem descobert el Gaspar Noé mexicà en un merdot de dimensions de godzilianes que se les dóna d’artístic #Sitges2016
#TheBedOfTheDead és una estimulant proposta de terror amb elements de ciència ficció que treu profit del baix pressupost #Sitges2016
#TheGreasyStrangler és el seu tràiler repetit una hora i mitja, sorprèn al principi, però no deixa de ser una actualització de Troma
#InaValleyofViolence és el John Wick dels westerns setenteros, amb puntes d’humor absurd i un aire de sèrie B que la impregna totalment
A #LetMeMakeYouaMartyr, Marilyn Manson és deixa veure menys que Wally amb una pel•li supirífera amb un muntatge ininteligible #Sitges2016
#TheHandmaiden és impressionant, moderna en el seu classicisme, eròtica, valenta, sorprenent i deliciosa. És perfecte, poc més a dir
#MonAnge és una pel·li sobre un nen que neix invisible i la seva relació amb una noia cega. Costa de passar pel ritme, però és valenta. Bé!
#Pet és una pel•li prou apanyada que malgrat que li has d perdonar massa al guió, té un gir molt bo q la fa créixer notablement #Sitges2016
#Desierto és un impecable survival sobre els mexicans que creuen la frontera dels EUA, dirigida amb sobrietat per Jonás Cuarón #Sitges2016
#BlairWitch és un merdot, una còpia quasi a plànol de la primera, que ja ho era. Què li ha passat al director d You’re the next i The Guest?
#DogEatDog té algun instant destacable puntual, però és una estupidesa sense cap mena de sentit. Schrader és un mort vivent de director
A #SaltandFire, Herzog fa plànols de paisatge com ningú, meravellosos, però la resta, el guió i el ritme de la pel•li són de vergonya
#AlwaysShine és un indefinida pel•li sobre la fama oposada de dues actrius que degenera quan la directora creu ser David Lynch #Sitges2016