17.1 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Sixtus presenten el seu primer disc “Ja s’hi val”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“Ja s’hi val” és una expressió que significa que alguna cosa ha començat o que ja es pot començar a fer. “Ja s’hi val intentar-ho, ja s’hi val enamorar-se, ja s’hi val deixar de lamentar-se o ja s’hi val seguir endavant”. És una altra manera de dir que de vegades, no cal pensar-s’ho tant i que cal llençar-s´hi a l´aventura de la vida, posar-nos en marxa, mirar més enllà.

En aquest primer disc de Sixtus hi ha moltes cançons que parlen de seguir endavant, de millorar, i de valorar tot el que ens envolta. Un missatge optimista i positiu que estaran passejant pels principals escenaris de tot el País.

Aquest nou viatge que emprenen els Sixtus és una metamorfosi, com podem veure a la portada del nou disc, que s’evidencia amb el canvi d’eruga a papallona, és a dir, de grup de versions a grup de temes propis amb ganes d’explicar històries pensades i viscudes en primera persona després de 8 anys com a grup de covers i havent pogut trepitjar els principals escenaris i festes majors de Catalunya.

El disc ha estat produït per l’Arnau Altimir (Oques Grasses) i per Sixtus a Can Galti a Taradell (Osona). El disc ha estat enregistrat a foc lent en un procés de pràcticament dos anys, on la feina a l’estudi es feia de forma conjunta, proposant idees i evolucionant-les, i a mesura que anava creixent i consolidant-se, s’enregistrava. Un llarg viatge amb confinament inclòs, que els va obligar a aturar-se uns mesos, i fins i tot, la desgràcia d’haver perdut tres cançons totalment acabades, degut a un llamp que va caure a sobre l’estudi i va malmetre el material informàtic.

L’entrada Sixtus presenten el seu primer disc “Ja s’hi val” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies